Locatie: Wima Bowling
Deelnemers: 38
Waarom zouden mensen bij u kopen en niet op een ander? Aankoopgedrag wordt beïnvloed door andere dingen dan alleen maar het productaanbod.
Daarom hebben we marketeer Charlotte Cools uitgenodigd om ons te leren hoe we onze winkel en onze showroom aantrekkelijker kunnen maken. Zij heeft met haar TONC-team hierover een bijzonder nuttig boek geschreven.
Charlotte Cools: ‘In een wereld waarin producten, diensten, merken en kwaliteiten steeds meer op elkaar lijken, ontstaat er eenheidsworst. En als er één ding is waar de consument niet zit op te wachten dan is het eenheidsworst.’
Tijdens haar lezing zal ze ons overladen met tips om klanten te verleiden. Niet te missen. Bovendien krijgt iedereen de kans een getekend exemplaar van haar boek ter plaatse te kopen.
Leo Deprince
Van Mossel Ford Antwerpen
Pascal Hemelaer
Hemelaer Interior
Bram Hendriks
Lancksweerd Bedrijfsvastgoed
Paul Huybrechts
Huybrechts Management
Nicolas Van Camp
Scancar
Marjan VAN GEMERT
MARJAN VAN GEMERT BV
Manu Van Nuffel
Comm
Sonja Vanlooy
CBD services (Cleaning Behind Doors)
Glenn Waem
Tilroy